مهنّا ساداتمهنّا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ღ♥ღ مهنّا ، دخمل بهاري مامان و بابا ღ♥ღ

دختر سه ماهه مامان

1391/5/31 18:47
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من...مهنا سادات بانوی مادر

قربون دختر سه ماه و ١٠ روزم بشم الهی که انقده شیطون شده

الان توی پارکت خوابیدی و داری بازی میکنی مامانی

انقده شیطون شدی که نگو

یه بار با همین شیطونیات از تخت توی هال افتادی پایین روی سرامیکای کف هال!!!

انقده ترسیده بودی و ما رو هم حسابی ترسوندی عزیزکم!!

انقده با پاشنه پات زده بودی روی تخت و خودتو کشونده بودی بالا که یهو از تخت افتاده بودی پایین

امروزم با بابایی متوجه شدیم قدت ٥ سانت بلندتر شده توی ١٠ روز!!!

١٠ روز پیش که سه ماهت تموم میشد قدت رو اندازه گرفتیم و ٥٩ سانت بود و امروز بابایی حس کردند که قدت بلندتر شده و وقتی اندازه گرفتیم دیدیم قد دختر کوچولوی ما شده ٦٤ سانت عزیزکم

الهی من فدای دختر خوش خنده و خوش روم بشم که هربار از خواب پا میشه صورت خندونشو نشون مامان میده و بداخمی نمیکنه

الهی من فدای دختر پرتوقع و دل گنجیشکیم بشم که اگه وقتی مامانو میخواد ١٠ ثانیه حتی دیر کنم دیگه قهر میکنه و شیر نمیخوره تا مامان بخوابونتش و دوباره بیدار بشه بعد یادش بره قهر بوده و ایندفعه آشتی میشه و شیر میخوره

الهی من فدای دختر شیطونم بشم که از الان دوست داره بشینه تو روروکش و بازی کنه و اینور اونور بره

الهی من فدای اون خنده های قشنگت بشم که وقتی میخندی یه چال کوچولو روی لپ چپت میفته و من عاشق این خنده هاتم

الهی من فدای فرشته نازم بشم که دوس نداره رو زمین بخوابه و دلش میخواد بشینه و بازی کنه

الهی من فدای بزرگ شدنت بشم که دوس داری شیشه ات رو خودت با دستت بگیری ولی برات سنگینه و مامان بهت کمک میکنه تا بگیری و بخوری

الهی من فدای خنده های پر از ذوقت بشم که وقتی زیر گلوتو میبوسم یا آب بازی میکنه خنده هات تبدیل به ذوقای پر از قهقه میشه

دوستت دارم عروسک خوشکلم و از خدا هزار بار ممنونم که تو رو به ما بخشید تا قشنگی و روح زندگی ما بشی نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)