مهنّا ساداتمهنّا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ღ♥ღ مهنّا ، دخمل بهاري مامان و بابا ღ♥ღ

9 ـ هفته 29 ، شروع ماه 8 بارداري و خريد تخت و كمد

1392/4/26 13:25
2,727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيرين عسل مامانماچ

خوبي ماماني؟

2 روزه استراحت ماماني تموم شده و دوباره ميام سر كار

خوب تو خونه خيلي بهتر بود و دخملي منم كمتر اذيت و خسته ميشد

ولي خب چاره‌اي نيس و سعي ميكنم ديگه فقط تا آخر سال بيام اداره و ديگه بعدش رو تو خونه استراحت كنم

2 روز هم هست كه وارد ماه هشتم بارداري شدم

حسابي سنگين و گردالي شدم

شما هم احساس ميكنم بزرگتر شدي

چون تكونات كمتر شده...اونم واسه اينه كه بزرگتر شدي و جات كوچولوتر

الهي من قربونت برم...ايشالا اين دو ماه و نيم هم زودي تموم ميشه و از اون جاي كوچولو و تاريك مياي تو بغل ماماني و بابايي

امروز صبح چون دلم برات تنگ شده بود رفتم درمانگاه مركزمون و صداي قلب كوچولوت رو گوش كردم ماماني

راسي ديشب بالاخره پروژه خريدن تخت و كمد شما عسل بانوي ماماني تكميل و به انجام رسيد

بالاخره بعد از كلي گشتن ، شك و دو دلي رو گذاشتم كنار و يه سرويس قشنگ كه خودم خيلي به دلم نشسته رو برات انتخابيدم و بابابزرگي زحمت كشيدند واست خريدنش

بابايي هم خيلي خوشش اومد از سرويست

قرار شده 15 همين ماه بهمون تحويل بدن

بعني ديگه بايد بريم تو كار نظافت و خونه تكوني واسه عيد و اتاق مهنا خانومي مامان رو هم واسش آماده كنيم تا بتونيم تخت و كمدش رو براش بچينيم

آخر همين هفته هم مامان عزيز با دايي ميلاد و خاله نجمه ميرن بندر واسه خريدن هرچي كه دخملم لازم داره(عروسك ، سرويس كالسكه و ... ، لباس و بقيه لوازم ني‌ني قشنگم)

ايشالا اتاقت آماده آماده كه شد قشنگ ازش عكس ميگيرم و واست ميذارم عزيزدلم

راسي يه كفش خوشكل ديگه هم زندايي زهرا واست آوردن

يعني كادوي تولد ماماني بهم يه كفش ساير 15 واسه دخملي قشنگم بهم هديه دادن كه خيلي ذوق كردم

ايشالا عكس اونم با بقيه وسايلات برات ميذارم

دلم واسه تكوناي زياد زيادت خيلي تنگ شده عمر ماماني

كاشكي هر چه زودتر اين دو ماه و نيم باقيمونده تموم بشه و بتونم تو رو با تمام وجودم تو بغل بگيرمت

خيلي دوست دارم عزيز دلم

مواظب خودت باش همه زندگي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گندم
7 اسفند 90 7:48
سلام مهنا جون .خوبی خاله؟ حسابی مواظب خودت باش . وقتی هم اومدی اینجا مامان جون اذیت نمی کنی مگه نه؟
مامان نفس سلام وبلاگ دخملی خیلی قشنگ منظر عکسهای سیسمونی هستم .


سلام گندم جون
مرسي كه انقد قشنگ با دخمليم صحبت كردي...ايشالا كه دخمل خوبيه و ماماني رو اذيت نميكنه
دارم عكسا رو آماده ميكنم بذارم گلم...زود ميام ايشالا