مهنّا ساداتمهنّا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ღ♥ღ مهنّا ، دخمل بهاري مامان و بابا ღ♥ღ

عکسای اتاق دخملی قشنگم

1392/4/26 13:24
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر نی نی ناز و شیطونم که داره حسابی مامانو چشم به راه میذاره

امروز وارد هفته ٣٨ ام شدیم

دلم برای دیدنت داره روز شماری و لحظه شماری میکنه خانومی مامان

یه هفته پیش رفتم دکتر و گفت شما ٢٩٠٠ گرم وزن گرفتی که البته چون سرت اومده پائین تو لگن این وزن کمتر از وزن اصلیته قربون اون جثه کوچولوت برم

نمیخوای حالا دیگه دنیا بیای و دل مامانی رو شاد کنی

هرچند دلم برای این روزات هم خیلی قراره تنگ بشه

این فشارایی که به شکمم میدی...این موجای مکزیکی...این تغییر شکلایی که به شکم مامانی میدی

ولی خب دیگه دلم میخواد تو رو تو بغلم بگیرم...انتظار خسته ام کرده دیگه

خب حالا واست عکسای اتاق قشنگت رو میذارم نی نی ناز مامان

امیدوارم از اتاقی که مامان عزیز و خاله نجمه واست چیدنش خوشت بیاد گل قشنگم

من که خیلی خوشم اومد...خیلی شاد و ملوس شده گلم

امیدوارم دفعه بعدی با عکسای خوشکل خودت بیام وبت رو بنویسم نازنازی شیطونم

(تا اطلاع ثانوی عکسی اینجا نصب نمی‌شود...مجدداً برمیگردم با عکس)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا و احمد
5 اردیبهشت 91 8:37
عزیز دلم مهنای نازم امیدوارم زودتر از اون دنیای کوچیکت بیای بیرون و همه امون ، مخصوصا مامان و بابای مهربونتون خوشحال کنی عزیزم اتاقت خیلی نازه . به امید روزهای خوبی که انتظارتون رو میکشن
پارمین
5 اردیبهشت 91 8:53
ایشالا به سلامتی خیلی خوشگل بودن
ژولیت
5 اردیبهشت 91 10:51
وااااااااااااااااااااااااای خیلی اتاقش خوشگله مبارک باشه ایشالا به سلامتی
پری
5 اردیبهشت 91 16:52
خیلی اتاق خوشکلی داره. انشالله بسلامتی دختر نازتونو میبینید راستی شیرینی یادتون نره
thxli
6 اردیبهشت 91 15:25
واااااااااااااااااااااای خدایییی من چقد اینا نانازینننننن مبارکت باشه فرشته کوچولوی مامانی ماشاالله به مامانیه خوش سلیقه دستش درد نکنه خوب حالا همه چی آمادس دیگه باید کم کم بیای مامان بابایت چشم براهن بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
نازنین و نیایش
7 اردیبهشت 91 13:27
سلاااااااااام خیلییییییی نازه اخییییی
مادرانه
8 اردیبهشت 91 20:17
سلام جانم خدا حفظش کنه چقدرم اتاقش ناناز شده خدای من الهی راحت زایمان کنی و زودی تو بغلت بگیریش با لب خندون
مامان مهنا
26 اردیبهشت 91 20:26
سلام عزیزم چ اتاق خوشملی درس کردی برای این مهنا جونی راستی اسم دخمل منم مهناس
باران قلنبه
27 شهریور 91 14:12
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید