مهنّا ساداتمهنّا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

ღ♥ღ مهنّا ، دخمل بهاري مامان و بابا ღ♥ღ

13 ـ هفته 34

1391/1/7 10:40
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل سنبل ماماني

امروز وارد هفته 34 بارداري شديم من و شما

 شيطنتهات خيلي زياد شده و اين نشون ميده كه جات خيلي خيلي كوچولو شده و ديگه داري اعتراض ميكني و ميخواي زودتر بياي پيشم

منم خيلي دوس دارم دخمل نازم رو ببينم...دلم براي ديدنت و داشتنت داره پرپر ميزنه نازگلكم

اميدوارم سال 91 براي من و تو و بابايي سال خيلي خوبي باشه عزيزدلم

اميدوارم صحيح و سالم بياي پيشم...يه دختر ناز قشنگ و سالم و خوش اخلاق

ديگه از هفته ديگه اداره نميام و ميشينم خونه استراحت ميكنم تا فرشته كوچولوم بياد پيشم

خيلي استرس دارم...نميدونم كي ميخواي بياي...نميدونم چيا ميخواد پيش بياد...تو به ماماني آرامش بده نازنينم

چهارشنبه نوبت چك آپ ماهيانه من و شماست...دوس دارم خانوم دكتر سونوگرافي كنه و وزنت رو بهم بگه...اميدوارم همونطور كه بايد رشد كرده باشي عسلم

پنجشنبه احتمالاً ميام و از نتيجه دكتر واست مينويسم گلم

مواظب خودت باش مهنا خانومي مامان...ميسپارمت دست خداي مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
20 فروردین 91 13:33
ایشالله بسلامتی بدنیا میاد نگران نباش مامانی
مامان آیلین
28 فروردین 91 13:17
ان شا الله به سلامتی به دنیا بیاد و بغلش کنی نمیدونی چه کیفی میده وقتی اولین بار تو اغوشت میگیری